Известие

Collapse
No announcement yet.

Има ли голяма нужда от кората под двигателя?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Има ли голяма нужда от кората под двигателя?

    Здравейте, колеги!
    Преди известно време чукнах предната броня и от каското ми я смениха.Обаче се оказа че новата броня е без кората отдолу, а това нещо го видях доста по късно.....и то като видях че висят кабелите на халогените.Та интересува ме има ли смисъл да търся кора от някоя морга или така да си карам.....?Може ли да стане някакъв проблем на частите отдолу по двигателя?
    156 1.8 TS '98

  • #2
    Първоначално публикувано от dyni Покажи съобщение
    Здравейте, колеги!
    Преди известно време чукнах предната броня и от каското ми я смениха.Обаче се оказа че новата броня е без кората отдолу, а това нещо го видях доста по късно.....и то като видях че висят кабелите на халогените.Та интересува ме има ли смисъл да търся кора от някоя морга или така да си карам.....?Може ли да стане някакъв проблем на частите отдолу по двигателя?
    Въобще не е хубаво вода, прах. Ремъците си заминават по-бързо, двигателя се охлажда "принудително" от локвите, въобще е кофти работа.
    145 QV ex.
    146 Boxer TOTAL ex.
    147 T.S. Sele top

    Lancia Dedra 2000 16

    Comment


    • #3
      Хъбаво е да си я имаш тази кора...не се цапа мотора,а и спомага за аеродиманиката,отвежда въздуха който влиза отдоло по бързо..ако ти падне нещо от някои морга си вземи

      Comment


      • #4
        Май ще е добре наистина....Почвам да пиша на наште хора с моргите
        156 1.8 TS '98

        Comment


        • #5
          Освен, че зимата пази топлото служи и за обезшумяване
          Alfa 156 2.4 JTD
          Honda CBR600RR 2008

          Comment


          • #6
            Хубави и изчерпателни отговори!

            Comment

            Working...
            X